sobota, 27 sierpnia 2011

Sałatka Wiosenna

Autorem artykułu jest Michał Kałka


Mam dla państwa dwa ( myślę że ciekawe) przepisy na sałatki wiosenne lub warzywne jak kto woli , w moim przypadku obydwa przepisy cieszą się niezłym powodzeniem.

Nie dawno zrobiłem szybką sałatkę wiosenną (warzywną) z serem MOZARELLA.
Sałatka się przyjęła więc postanowiłem się podzielić z państwem przepisem.
mojesalatki033


Skład:

Sałata lodowa 1 główka
Rzodkiewka 1 pęczek
Pomidory duże 4 sztuki
Ogórki długie 2 sztuki
Kukurydza konserwowa 1 puszka
Ser Mozarella
Sos Vinegret 9 gram gotowy z torebki

Przygotowanie:

Sałatę lodową poszarpać w małe kawałki,
pozostałe warzywa oraz ser pokroić osobno w niezbyt malą kostkę .
Warzywa układamy na półmisku warstwami pamiętając o tym aby ser połrzżyc na górę rozkładając go równo
Teraz rozrabiamy sos Vinegret i zalewamy po całości


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Mam jeszcze jedną rewelację dla Państwa tzn MIZERIA
mojesalatki036

Skład:

Pomidor duży 5 sztuk
Ogórek duży 5 sztuk
Szczypiorek z 1 cebuli
Śmietana kwaśna 18%
Pieprz do smaku
Sól do smaku
(ja bardzo lubię dodać jeszcze kilka kropli magi do smaku )

Przygotowanie:

Pomidora pokroić w ćwiartki a następnie w plastry
Ogórki obrać i pokroić w plastry i dodać wcześniej pokrojony drobno szczypiorek,
wszystko dobrze wymieszać ze śmietaną dodając sól i pieprz do smaku. (ja w tym momencie dodaje jeszcze kilka kropli magi )

I Gotowe !!!

Tak na marginesie sałatki sa zdrowe i bogate w witaminy .

Jak to zresztą bywa z sałatkami warzywnymi można do nich dodawać także inne warzywa i przyprawy, a to jakie zostaną dodane zależy od państwa wyobraźni .

Sałatki można podawać z potrawami z grilla

---

fonik6

http://niebowustach.blogspot.com

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz